enova365 – co to za program? Wady i zalety
enova365 to specjalistyczne oprogramowanie, które pomaga nadzorować działalność firmy. Zostało stworzone przez polską markę Soneta i szybko stało się konkurencją dla innych systemów ERP. Firma działa na rynku IT przeszło 20 lat, a jej grono zadowolonych klientów stale się powiększa. Autorskie rozwiązania, które proponuje wdrażają zarówno małe, jak i duże firmy. Wszystko dzięki temu, że oprogramowanie ma modułową i elastyczną budowę.
Aplikacja enova365wchmurze.pl może wesprzeć twoją firmę w tych obszarach, w których jest to niezbędne. Możesz przenieść do enova365 swoją księgowość i kadry. Jeśli zajmujesz się sprzedażą, w enova365 możesz nadzorować to jak każda transakcja przebiega od spotkania z klientem, poprzez negocjacje finansowe aż po finalizację transakcji. Z enova365 można też spiąć własną logistykę: stany magazynowe, dostawy i produkcję. To jeden niezawodny system, w którym będziesz widzieć, co aktualnie dzieje się w twojej firmie. Enova365 pozwala spojrzeć globalnie na wszystkie działania i procesy firmowe.
To, co najważniejsze z punktu widzenia klienta, to fakt, że nie kupujesz skomplikowanego systemu, którego nie wykorzystasz. W enova365 będziesz płacić tylko za te funkcjonalności, których używasz. Możesz je w dowolny sposób modyfikować i rozwijać. Nawet jeśli twoja firma się zmieni, oprogramowanie enova365 dostosujesz do siebie. Skalowanie biznesu jeszcze nigdy nie było tak proste!

Do największych zalet enova365 należą:
- intuicyjna obsługa – nawet osoby, które dotychczas nie pracowały na żadnym systemie ERP, bardzo szybko mogą się nauczyć, jak działać z enova365
- dostęp z dowolnego urządzenia połączonego z internetem do enova365 w chmurze (możliwość pracy zdalnej, znaczne usprawnienie pracy handlowców, którzy mogą raportować swoją pracę bez konieczności pojawiania się w biurze, sprawdzi się też w modelu hybrydowym, który w związku z dyrektywą work-life balance staje się coraz bardziej popularny)
- współpraca z innymi środowiskami niż Windows (macOS, ubuntu)
- zarządzanie zadaniami z poziomu aplikacji – w enova365 można rozdzielić pracownikom zadania i określić termin ich realizacji (ci, którzy wcześniej korzystali z oprogramowania Trello, czy Asana już nie muszą tego robić, bo enova365 przejmuje ich funkcje)
- usprawnienie komunikacji pomiędzy pracownikami i poszczególnymi obszarami, w których funkcjonuje firma – dane wprowadzone w księgowości będą widziane przez innych pracowników, którzy potrzebują je znać na bieżąco
- prostsza komunikacja pomiędzy pracownikami i przełożonymi – każdy pracownik może w aplikacji składać wniosek o urlop albo prosić o wydanie konkretnej dokumentacji (np. zaświadczenie o zatrudnieniu lub zarobkach)
- kilka poziomów uprawnień – możesz przypisywać pracownikom określone role i decydować o tym, które informacje powinny być dla nich widoczne
- modułowa budowa – enova365 dla twojej firmy może wyglądać zupełnie inaczej niż w przedsiębiorstwie, które działa w innej branży; wszystko dlatego, że każdy wykorzystuje tylko te obszary w aplikacji, które są mu w firmie potrzebne i jednocześnie może je zmieniać, dokładać kolejne i w dowolny sposób modyfikować
Enova365 może być wykorzystywana w małych i średnich przedsiębiorstwach, gdzie będzie odciążać pracowników z prostych zadań biurowych, które dotychczas nie były zautomatyzowane. Sprawdzi się też w biurach rachunkowych oraz dużych zakładach, a także administracji publicznej.